CYCLING

WeekdagTijdstip
Maandag19.30u - 20.30u
Dinsdag19.00u - 20-00u
Dinsdag20.00u - 21.00u
Woensdag19.30u - 21u (tem 25/3)
Donderdag19.30u - 20.30u
Donderdag20.30u - 21.30u
Zondag10.00u - 11.00u (tem 29/3)

GROEPSLESSEN

WeekdagTijdstipLes
Maandag09.30u - 10.30uFitmix
Maandag19.00u - 20.00uStepaerobic
Maandag20.00u - 21.00uTabata/BBB
Dinsdag18.00u - 19.00uYoga
Dinsdag19.00u - 19.30uTabata
Dinsdag19.30u - 20.00uBuikspieren
Dinsdag20.00u - 21.00uZumba
Woensdag09.30u - 10.30uYoga
Woensdag19.30u - 20.00uPIIT28
Woensdag20.00u - 21.00uPoppilates
Donderdag09.30u - 10.30uBBB
Donderdag19.00u - 19.30uBuikspieren

Informatie

BBB

Dit is een spierverstevigende les waar alle grote spiergroepen getraind worden. Vooral oefeningen met je eigen lichaamsgewicht als weerstand. De ideale les om je core-stability en balans te verbeteren.

Step

Een energieke cardio work-out waarbij we de step gebruiken, op, naast, over, rond alles is mogelijk. De choreografie wordt opgebouwd tot één geheel om op het laatste volledig uit je dak te gaan!

Figuurtraining

In deze les komen alle spieren aan bod, spierverstevigende oefeningen met de barbell.

Cycling

Dit is een fietsles op muziek. Laat je meevoeren op het ritme van de muziek. Het werkt echt verslavend en na elke les voel je je ongelooflijk voldaan!

Buikspieren 30'

Enkel buikspieren komen hier aan bod: rechte, schuine, bovenste, onderste, zijkant, taille…

Yoga

In deze training werk je aan lichaam en geest. Fitheid is veel meer dan fysiek sterk zijn, ook je geest moet in conditie zijn! Spierversterking van boven- en onderlichaam. Vermindering rug- en gewrichtsklachten.

Zumba

Snel bewegen en plezier hebben op muziek. Een combinatie van salsa, merengue, cumbia… Eenvoudige bewegingen zorgen ervoor dat je niet eens door hebt dat je bezig bent met een work-out.

Fitmix

Deze les bestaat uit een half uur cardio workout en een half uur spierverstevigende oefeningen.

Pop Pilates

In deze les worden klassieke pilatesbewegingen in een modern jasje gestoken. Deze les is op hedendaagse muziek en voor iedereen toegankelijk. Kortom pilates met een twist.

Tabata

Tabata is een intervaltraining. Een high intensity intervaltraining. Het principe van tabata is 20 sec workout en 10 seconden rust. En dit 8 keer na elkaar. Zo werken we in blokjes van 4 minuten. Tijdens deze les gaan we 5 minuten opwarmen, 4 blokjes van 4 minuten uitvoeren en 5 minuten cooldown. Deze les is voor iedereen toegankelijk, vraagt geen coördinatie en geen choreografie. Challenge yourself en try it out!

PIIT28

PIIT staat voor Pilates Intense Interval Training. In deze express workout van 28 minuten ga je heerlijk veel calorieën verbranden. Cardio oefeningen zijn geïntegreerd met Pilates bewegingen waardoor je hartslag een boost krijgt en je vetverbranding gestimuleerd wordt. Zweten gegarandeerd.